Ogłoszenie nr 500180431-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Pińczowie: Dostawa węgla ekogroszku – Pińczów 2018/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 541460-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Pińczowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29118322000000, ul. ul. Batalionów Chłopskich 173, 28400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 357 38 65, 357 22 14, e-mail biuro@pecpinczow.pl, faks 413 572 214.
Adres strony internetowej (url): www.pecpinczow.pl
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z o.o. skarbu gminy realizująca zadania własne w zakresie ciepłownictwa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa węgla ekogroszku – Pińczów 2018/2019
2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa opału ekogroszku w ilości 2000 ton (ilość gwarantowana 1600 ton, ilość 400 ton uzależniona od warunków pogodowych), następującego asortymentu: Węgiel ekogroszek luzem ü Wartość opałowa min. 26 – 29 MJ/kg ü Zawartość popiołu max do 6 % ü Wilgotności do 10% ü Zawartość siarki do 0,6 % ü Granulacja 8 – 25 ü Spiekalność (RI) do 10 Dostarczony opał musi być jednorodny, nie może być mieszaniną różnych typów i sortymentów oraz nie może zawierać domieszki substancji niepalnych, iłu, mułu, śmieci i pyłów flotacyjnych. W okresie temperatur ujemnych Oferent na swój koszt zobowiązuje się stosować skuteczne środki przeciwko przymarzaniu opału do ścian i podłóg o czym poinformuje Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian odbioru ilości zamówionego asortymentu.
4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części: nie
5) Główny Kod CPV: 09111210-5
SEKCJA III: PROCEDURA
1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Negocjacje z ogłoszeniem
2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2018
2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 940000.00
Waluta PLN
3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: TRANSHANDROL Marek Kiełb , Spółka Jawna
Email wykonawcy: biuro@transhandrol.pl
Adres pocztowy: ul. Ludwiki Uzar-Krysiakowej 159
Kod pocztowy: 39-340
Miejscowość: Padew Narodowa
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 470.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 647.00
Waluta: PLN
7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
8) Informacje dodatkowe
9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.